1 Şubat 2011 Salı

yoğunum,belkide yorgunum



iki gündür bi telaş aldı beni yorgunluktan ölüyorum,evime yeni şekil vermeye kalktık annemle,öylemi yapsam böylemi yapsam derken gittik perde ölçüsü verdik perde diktiriyoruz,bide güneşlik,halılarda düzenli değl birde halı bakalım dedik 3-4 gündür de eşimle halı bakıyoruz en sonunda kara verdik onuda sipariş ettik,cumartesiye oda gelicek inşallah,koltukların rengi koyu bide onlara el atalım dedik onlarada yeni çıkan polar örtülerden diktirdim,anlayacağınız evi yeni baştan dekorediyoruz,neden mi?
3 hafta önce eşimin işi dolayısıyla lojmana taşındık ve önceki yıl aldığımız bütün eşyalarımız dandini dandini kaldı halımız odaya küçük geldi oğluş yürüteçle geziyor diye değişik bi halı serdik oda olmadı perdelerimizi eski evimize göre diktirmiştik,onlarda kısa geldi,dışarıdan içerisi görünüyor...yeniliyoruz ama umarım gittiğimiz yerde sorun yaşamayı yoksa onu oraya uydur onu oraya uydur olmuyor bu günde koltukları yıkayalım dedik,ama ortada olan bana oluyor oraya koştur buraya koştur birde oğluşla ilgilen anam ağlıyor tabiri caizse,oğlumda da bir mız mızlık aldı başını gidiyor umarım dişimiz kolay çıkar,biz daha çok stres yapıyoruz...sevgiler herkese

1 yorum:

  1. aslında tatlı telaşlar ama çocuk başlı başına ayrı bir şey.. sadece onunla olmayı istiyor insan ama akıp giden de bir hayat var.. annelik zor gerçekten, sevgiler, kolaylıklar..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin