30 Ocak 2011 Pazar

son gelişmeler



öncelikle küçük kuzuma geçmiş olsun msj atan arkadaşlarıma teşekkür ederim...
babamız cuma akşam 9 da geldi,tabi benim günüm güme gitti oturduk babayı bekledik.babamız geldi gelirkende sponge bob almış nasıl sevindik görünce anlatamam,2 gündür oynuyoruz gezdiğimiz yere bacağında tutup götürüyoruz,bu arada benim kuzu örümcekle evin her köşesini geziyor...

dünde aldık kuzuyu hastaneye götürdük,tahlil yapıldı görünürde bişey yokmuş belki kanında belli olur diye kan tahlili yapıldı ama onda da bişey çıkmayınca doktorumuz diş çıkarıyor küçük bey dedi,bizde özellikle ben içten bir ohh çektim çünkü önceki sefer hastaneye yatırmıştı doktorumuz...

şimdi içimiz daha rahat ateşide calpolle atlatıyoruz birazdan da ananemize gidicez oğluş uyurken kalkıp hazırlansam iyi olacak,yoksa kıyameti koparıyor uyanınca şimidlik bu kadar gelişmeleri paylaşmak istedim sevgiler herkese

7 yorum:

  1. bişey çıkmadığına sevindim;)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım çok geçmiş olsun.Furkan merte sağlıklı günler diliyorum.Maşaallah maşaallah çok şeker bir oğlunuz var allah sizlere bağışlasın.
    Gülüşüne kurban olsunlar:))
    Ayrıca pc başındaki resminede bayıldım:))

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim30 Ocak 2011 18:28

    biyasımadahagirdim teşekkür ederim benim vefalı arkadaşım...
    sadece yemek;sanada çok teşekkür ederim,öyle sevimli öyle sevimli ki her halini hayranlıkla izliyoruz,ağlamadığı zamanları tabi;)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok şeker ya!Ben bazı durumları kaçırmışım.Geçmiş olsun.Birşey çıkmadığına sevindim.Öp annesi onu benim için.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim30 Ocak 2011 21:32

    öpmezmiyim ŞANSLIcım,hiç durmadan öpüşüp koklaşıyoruz,allah razı olsun canım

    YanıtlaSil
  6. ay masallah nasil gulec gozlerinin ici piril piril saglik sorunun olmamasi cok sevindirici insallah dislerinide rabbimizin yardimiyla kolayca cikartir.sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. gayet ciddiyim31 Ocak 2011 18:54

    karamel mutfak;hiç durmadan gülüyor anasına çekmiş benim oğlan babamız gayet ciddidir gülmez öyle kolay kolay furkan benim gibi sırıtık bişey inşallah kolay çıkar canım sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin