19 Ocak 2011 Çarşamba

oğluşla hayat


çok uzun zaman olmuş blogumla ilgilenmeyeli...
en son kayıt yazısının tarihine bakınca,koskaca bir zaman dilimi canlandı gözlerimde hamileydim... şimdi ise anneyim...:) yeni bir pencere açıldı hayatıma,doyumsuz o sevgiyi tattım çok güzel,güzel sadece
mız mız bir oğlum var...
ama çok tatlı ve çok yakışıklı...görmeniz lazım
artık 7 ay 19 günlük en kısa zamanda resimlerini paylaşıcam.
oğlumun doğumundan sonra hayatım başlı başına değişti meğer ne zormuş annelik... gaz sancıları saatlerce süren ağlama nöbetleri 15 er dakikalık uykular...
ve hala devam eden uykusuzluk...
neyse ben artık burdayım paylaşacak çok şey var
sevgiler herkese...

4 yorum:

  1. Merhaba canım!
    Hoşgeldin.Seni Yeşil evimden tanıyorum bende.Bloguna gelmeseydim hatırlayamayacaktım.Herhalde profil ismin değişti.Neyse dostluğumuza buradan devam edelim gene:)Yeşil evime ulaşamadım.Blogunu taşımışsın sanırım.Anne olmuşsun seni kutlarım.Bebeğin analı babalı büyüsün.Allah acılarını göstermesin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim20 Ocak 2011 21:15

    teşekkür ederim...
    artk burdayım ve yeşil evimidebu bloguma taşımayı düşünüyorum ayrı bloglarda zor oluyor,rabbim herkesin bebeğini çocuğunu analı babalı büyütmeyi nasip etsin
    beklerim yine seviyle kal

    YanıtlaSil
  3. lütfen diyorum.arayı açmayalım yazalım:)

    YanıtlaSil
  4. gayet ciddiyim21 Ocak 2011 23:21

    açmayalım canım yazalım sık sık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin