25 Aralık 2012 Salı

ışıl ışıl kartlar-eski kartpostallar



geçen yıl ışıl ışıl kartlar başlığı altında  bir post yazmıştım

bu yıl istatisliklere baktığımda neredeyse rekor kırmışım ve geriye dönüp baktığımda kendi adıma

diyebiliyorumki teknoloji bize yaramadı...


ne dersek diyelim eski alışkanlıkları özlüyoruz,ben özledim ve bu yıl kendimi oturup bunları aratırken buldum













hepsi birbirinden şeker kartpostallar,keşke yine olsalar,bir mail yerine yada cep telefonuna gelen bir mesaj 

yerine bembeyaz bir zarfta pırıl pırıl pullarla kaplı bir kart çıksa

aldığımız kişiyi düşünerek yüzümüzde sevgiyle dolu bir tebessümle bir çırpıda okuyuversek...

ve bir kitap yada defter arasında saklansa,

ummadığımız bir anda elimize geçip bizi bir anlıkta olsa bizi mutlu etse

sağlık ve huzur dolu bir yıl olması dileğiyle



          geçen yılki postum için tık

bu arada sade kahvenin etkinliğine katılmak isteyenler olursa bir baksın derim hoş bir etkinlik olmuş

 bende sevgili o bir anneyle eşleşmişim,herkese bol şans diliyorum şimdiden...

5 yorum:

  1. gecenın bu saatınde gulumsedım.... harıka çocukluğuma gıttım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Ben de katıldım etkinliğe ama daha gönderemedim :) Eskiden üstü simli kartlar vardı çok severdim... o aklıma geldi

    YanıtlaSil
  3. duygulandım... bu post ıle baslamıstı arkadaslıgımız ve 1 sene gecmıs bıle: ) sımdı ben kartpostallara ozlemımla kartpostal etkınlıgı yapıyorum :) tesekkur ederım arkadasım...

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/11/kartpostal-etkinligi.html

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin