31 Aralık 2012 Pazartesi

etkinlik hakkında...

daha önce bu yazımda bahsetmiş olduğum etliğin tüm hazırlıklarını yapmış olmama rağmen gönderemedim,ve bunun içinde çok mahçubum  nedenine gelince malum kaldığımız yer itibariyle her seçenekten kısıtlıyız

öyle ki kargo belli günlerde gelip gidiyor ve ben genellikle denk getiremiyorum merkezle aramız yürünecek mesafede değil,heleki bu yolu çocukla gitmek mümkün değil,ya eşimle gidicez yada servisle onlarıda denkgetirene helal olsun...


hal böyle olunca benim kargom günlerdir kolili bir vaziyette bekliyordu ki,bugün artık yeter dedim,eşimle gittik ptt öğle arasında kapalıymış onlarda haklı ama insan ne olur ne olmaz diye birini bırakmazmı?




eşim götürdü kargomu, gitti ama bugünmü gider yarınmı bende bilmiyorum,yaşanan gecikmeden dolayı özür dileyerek,

bu olayı sık sık yaşadığımı bilmenizi isterim,bize ne gelirse gelsin beklenenden 2-3 gün sonra gelir yada biz ne gönderirsek gönderelim bu sorunu hep yaşarız,

yapacak birşey varmı?

şimdilik yok ama her konuda mağduriyet yaşamak kötü ne diyelim...

HER ZAMANKİ GİBİ HAYIRLISI...

2 yorum:

  1. 4 gözle bekliyorum. ama bu kadar üzmeseydin kendini keşke zira benim burnumun dibinde ama yavrucak hastaydı, kimseye bırakamadım burnumun dbındekı yere bıle ben de gıdemedım yarına kısmetse

    YanıtlaSil
  2. anlayışın için teşekkür ederim,ama durumumuz bu, bugün olmazsa yarın birşekilde bu kargo gidecek,hem budurum sadece senin için değil,her zaman yaşanan bir durum oyüzden alıştım ben:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin