15 Kasım 2013 Cuma

doğum günü hazırlıkları ve doğum günümüz.....


eğer tek çocuğunuz varsa ve birazda bu tarz şeylere meraklıysanız düğün gibi hazırlık yapıyorsunuz....

ben oğlumun ilk doğum gününde pek bişey yapamadım ve hala içime batar büyümeden güzel bir doğum günü yapıcam diyordum,içime sine sine yaptım inşallah sünnetini de yaparım böyle....rabbim kısmet etsin....



masamızı akşamadan hazırlamıştım...evdeki tüller ve pullarla masamı hazırladım....


sonra bu gördüğünüz renkli topları yaptım kendisini tanımıyorum ama bu arkadaşımın blogundaki resimlerden faydalanarak bu topları yapıp lambamızdan aşağı simetrik bir şekilde sallandırdım....aynısından bu taraftada var onu resimlemeyi unutmuşum....


ve pastamız....

pastamı bir gün öncesinden hazırladım,pandispanyasını hazır aldım(bimden)bir pandispanyayı kare kestim,4 tane eşit kareyi elde ettikten sonra birleştirip böyle büyük bir pasta  yapıp şeker hamuruyla kapladım....




buda biraz daha yakın çekim.....


ve masamın son hali....

menümüz....

*cup cake
*şeker hamurlu şekilli kurabiyeler 
*yaprak sarması
*patates salatası
*peynirli ve patatesli börek
*havuç salatası
*içecekler



masamızın genel görünümü....böyleydi



cup cakelerimiz,kurabiyelerimiz,ve şekerlerimiz....


ve son olarak belirtmeden geçemiyeceğim şey PİNATA... ben resimlemedim sanıyordum meğer resimlemişim keşke yapımınıda fotograflasaydım çok üzüldüm....

nette baktığım pek çok pinata balonla yapılmış ben oğlumun pepee aşkından dolayı onu pepeli yapmak istiyordum ancak balona nasıl kaplayacağımı çözemeyince silindir şeklinde yapmaya karar verdim...

ev çok kalabalık olunca dışarda patlattı çocuklar....

içine bulduğum bakkal eşyasını doldurdum balon süs aklıma gelenleri koydum ve böyle bir pinata yaptım....


patladıktan sonraki hali...budur....


buda miniklerimiz....

bu arada miniklerin yüzüne dikkat!!! doğum günü hazırlıkları #1 deki yüz boyasıyla tüm çocuklar gönüllerince boyandı....

benim amacım çocuklar eğlensin onlara güzel bir hatıra kalsın istiyordum nitekim olduda....

mutlaka eksiklerim vardır ben her şeyi 4*4lük yaptım diyemem ama tek başına ancak bu kadar yapılıyor....

benim içime sindi 

inşallah bu konuda yardım arayanlarada fikir olur....

sevgiler....







7 yorum:

  1. BEnce herşey çok güzel olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık. Nice güzel yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim....

      Sil
  2. herşey harika hele cupcake off onlar ne öle benim bile ilgimi çekti çocukların nasıl ilgisini çekmesin ki :D nice güzel yaşlar görsün inş

    YanıtlaSil
  3. Dogum gununuz kutlu olsun. Dun de benim oglumun ilk dogum gunuydu. Dedigin gibi dugun havasinda yapmak istiyor insan herseyini :) dinlenip firsat bulabilirsem bende yazicam insallah partimizi :) nice mutlu uzun yillar ogluslarimiza

    YanıtlaSil
  4. herşey gayet güzel görünüyor elinize sağlık nice seneleri olsun furkan mertin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı sağlıklı nice yaşları olsun. Hazırlıklar ve ikramlar çok güzel olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. mutlu yasları olsun hersey cok guzel olmus

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin