9 Kasım 2013 Cumartesi

pratik olalım


postun başlığını okuyan pek çok arkadaşım ne alaka diyor olabilir....

ama ben bu ara elimden geldiğince pratik olmaya özen gösteriyorum özellikle yemekler konusunda.... 

şu an blogumu taratsanız çok rahat 20 tane ne pişirsem postu bulursunuz....

bu soruna kendimce çözümler bulmaya çalışıyorum....malzeme bol bulunduğu anlarda dolaba istif yapıyorum...




geçen gün oturdum 2 kilo kıymadan olduğu kadar köfte yaptım  poşet poşet attım dolaba....benim bu yaptığımı eminim pek çok çalışan bayan yapıyordur....ben çalışmıyorum ama ne pişirsem telaşını pek çok kez yaşıyorum...insanın elinin altında seçenek olunca yemek pişirmekte kolaylaşıyor....ayrıca evde bir de küçük çocugunuz varsa süper oluyor....



yine 2 kilo sigara böreği sarılıp poşetlenip buzluğa koyuldu.... 



ve sonuç....

köftelerim biraz yanık gibi duruyor ama bakmayın güzel olmuştu... :)

dün bizim klasik günlerimiz başlayınca akşam yemeğine hemen köfte çıkarılıp yanına patatesle bir öğün hazırlandı...

yine patlıcan biber kızartılıp pek çok alternatif oluşturulabilir....

bu ara instagramdayım sık sık resimlerde ordan :) 

daha fazla resim için tık lütfen 

sevgiler....

2 yorum:

  1. Ellerınıze saglık evet haklısnız sadece calısan degıl evde cok cocuklu annelerın de yapması gerek bırsey pratık olmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan gün geçtikçe vaktin nasıl kymetli olduğunu anlıyor ve mecburen acaba nerde ne yapsam gibi değişik düşünceler baş vuruyor....

      Sil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin