13 Kasım 2013 Çarşamba

tchibo alışverişi

tchibonun alış veriş sitesini pek sık ziyaret ederim,ki ürünlerini çok seviyorum

piyasadaki pek çok ürünle kıyaslanmaz bile...

geçenlerde yine gezerken tesadüfen bu kaş şekillendirme setini gördüm...



önce çok kararsız kaldım,ancak nette biraz araştırıp farklı markalarında bu üründen oldugunu görünce

 iyi olduğuna kanaat getirip

tamam dedim...ve aldım benim pek beklentilerimi karşılamadı 


3 farklı kaş tipi var kaşınıza en uygun olanı alıp çiziyorunuz çizgi dışında kalanları temizliyorsunuz.

içlerinden bence en mülayimi naturel olann,hepsi o kadar inceler ki anlatamam...

şablonu kaşınızın üstüne koyup çizince kaşınızı tamamen almanız(yolmanız) :) lazım o derece yani... 

cin ali gibi bişey 

bence bu tamamen kaşını lazer yaptıranlar için falan düşünülmüş biz türküz bizim kaşlarmızın hatrı sayılır...

neticede orta asyadan gelmiş insanlarız...süpürge gibi saç,fırça gibi kaş var...

nitekim bu üründen hiç memnun kalmadım...tchibo beni hayal kırıklığına uğrattı yada ben beklentilerimi çok yüksek tutmuştum sonuçtan memnun kalmadım...

cımbızı da iğrenç,cımbız dediğin azıcık kalafatlı olur,bunu elinize alınca es kaza camdan rüzgar esse uçacak...

ürünü açtım açmamış olsam kesinlikle iade ederdim...

almak isteyen olursa tavsiye etmiyorum....



3 yorum:

  1. canım uzun zaman oldu buralara gelmeyelı.blogunu okuyayım bır :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler deneyim paylaşımı için

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuz eğlenceliydi :)) şablonların uyup uymayacağını kestiremiyordum..Uzunluk ve kalınlıkları verilmemiş dolayısıyla bilgi vermeniz çok iyi oldu!en kalın olanın iç uzunluğunu ve en kalın kısmının yüksekliğini verirseniz süper olur ??Gerçekten çok merak ediyorum ve kaş almayı beceremiyorum...!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin