21 Şubat 2013 Perşembe

tütü yapımı


öncelikle herkese merhaba

uzun zamandır yoktum,bebişim hasta oldu günlerdir yarı baygın yatıyordu...

bugün biraz toparlanınca stres atmak için elime eskilerden kalma tüllerimi aldım

uzun zamandır tütü yapmak istiyordum ancak malumunuz bir oğluşum var...kızımda olur inşallah...:)

bende arkadaşımın kızına aklımdaki tütüyü yaptım ve sıcağı sıcağına paylaşmak istedim....


malzemelerimiz gayet az ve temin edilebilir türden şeyler....

öncelikle tül
ben rulodan harcadım açıkçası kaç metre kullandım bilmiyorum ama zengin ve dolu dolu görünmesi için bol bol kestim... o yüzden net bir fikrim yok ama sanırım 5 metre iş görür... hatta 2 renk yapılacaksa 2.5 bir renk 2.5 bir başka renk olarak hesaplanabilir...

herneyse malzemelerimiz...istenilen renk ve türde tül

bağlamak için kurdele lastikte tercih edebilirsiniz ben kenarından sarkan modelleri beğendim...

süslemek için,pul yada keçe tercih edebilirsiniz hepsi bu....


yapacağınız bebişin yada kız çocuğunun boyunu ve bel ölçüsünü mutlaka göz önünde bulundurun ben 3 yaşındaki bir kız için

bel ölçüsü: 50
boy ölçüsünüde:56  yaptım(2 ye katlanacağı için yarı ölçüsü olarak hesaplayın...)

bu ölçülerden sonra uzun bir şekilde kestiğiniz kurdeleye hazırladığınız eni 7cm boyu 56cm olan uzun şeritleri ikiye katlayıp  birbirinin arsından geçirdikten sonra tütümüz hazır....


ilk hali buydu ancak bu şekliyle biraz sade görününce araya lila tül attım

ve sonuç böyle oldu...


dediğim gibi bunu arkadaşımın kızına yaptım...inşallah ilerde kendi zeynebimede kısmet olur....

yorumlar lütfen


devam eden çekilişime katılmak için : tık tık 

12 yorum:

  1. hazir gibi olmus canimmmm

    YanıtlaSil
  2. Furkan'i öpüyorum gecmis olsun

    YanıtlaSil
  3. çok şiriiiin :)
    bide küçük hanımın üzerinde göreydik iyi olurdu :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun kuzuya, tütü de çok güzel olmuş, güle güle kullansın Zeynep.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:)) senin kız umudun var en azından bak ben de o da yok:)))

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglık pek güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Bu çok cici olmuş elinize sağlık anlatımda süper :)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar benimde bloğumda bir tütü örneği var:)
    çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun canımmm inş daha da iyi olur furkancık. Tütü de çok güzel olmuş giydikten sonra bi foto daha istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. ya canım çok güzel anlatmışsın..merak attiğim parçayı ikiye katladıktan sonra dikiyormuyuz :)

    YanıtlaSil
  11. Tütü çok şeker olmuş ellerinize sağlık..O Bir Anne blogunun sahibi Müge'nin düzenlediği hobi etkinliğinde birbirimizle eşleşmişiz..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ccok gecmıs olsun.bende aryaya dıksem emınım yaz kıs gıyer asla da cıkarmaz :)

    bu arada
    hobı blogları etkınlıgı eslesmesı oldu.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/iste-eslesmeler.html
    ugrayıp ırtıbat kurup kuramadıgını bıldırırsenız sevınırım.
    cok sevgıler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin