13 Şubat 2013 Çarşamba

geçen haftadan...

yazılmayı bekleyen bir postu daha listeden silmek için merhabalar....

paylaşmayı düşündüğüm resimler,düşünceler ,yeni fikirler, ama tembel bir blogger...

hepsi bir arada

geçen hafta yemekte misafirlerim vardı...masanın boş hali....tabi sonrasında doldu 

ama benim aklım başımdan gittti bir kaç parçayı allahtan resimledim....


akşamdan yapıp hazırladığım tart jöleli meyveli pasta....


közlenmiş patlıcanlı karnıyarık....


ve pastamızın dilimli hali....


ve son olarak şiddetle tavsiye ettiğim fıstıklı sucuk


daha öncede söylemiştim burda bim ve diasa dan başka kendini yenileyen,her hafta yeni ürün getiren market yok,ve ben beğenmeyenlere rağmen bimin pek çok ürününü içim rahat bir şekilde alıyorum ve severek kullanıyorum,en azından bir standartları var...

ben görmemiştim bu ürünü ama eşim atmış sepete mutlaka alın tadına bakın gerçekten çok hafif ve kaliteli ayrıca narlı olmasıda ayrı bir güzellik katmış....

ben her ne kadar nar sevmesemde nar suyu ve ekşisinden  sonra böyle bir şeye şaşırdım ayrıca baskın bir nar tadı almadım tam ayarında olmuş...

tadına bakanlar varmı?

bildiğiniz başka narlı ürün varmı onuda merak ettim?

sevgiyle kalın...

devam eden blog çekilişim için tık

10 yorum:

  1. oooy oooy oooy bayılabilirim...
    canım çekti...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söyleme böyle yaa üzülüyorum...keşke ikram etme imkanımız olsa:(

      Sil
  2. Masa örtünü ve peçetelerini çok sevdim, ne güzellermiş. Meyveli pasta da çok lezzetli görünüyor. Tarifi yok mu? Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdacım teşekkür ederim hayatım boş halini tabakları koyarken öyle alelade çekmiştim dolusunu unutttum telaştan...olmazmı tarif canım benim isterseniz paylaşırım seve seve...

      Sil
  3. gördum ama denemedım narlı lokum yemıştım fıstıklı çok guzeldı sanırım aynı tat masa çok guzel cnm ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence dene arkadaşım...eğer bir tatlı seversen vaz geçeilmezin oluyor,ben lokum sevmem ama lokum tadında ve çok hafif güven bana pişman olmıcaklsın
      teşekkürler

      Sil
  4. meyveli pasta çok güzel görünüyor.yalnız jöle konusunu çok iyi bilmiyorum nedense çok sağlıklı gelmiyor bana...selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Sofran ve ikramların çok güzel görünüyorlar. Bu narlı sucuğu denemedim.

    YanıtlaSil
  6. marıfetlı arkadasım hobi etkinliğimize katılmak ister misiniz?
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

    YanıtlaSil
  7. Masa harika görünüyooor :)

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin