6 Ağustos 2013 Salı

doğum günü hazırlıkları # 2

her ne kadar mahrumiyette de olsak yapacağım doğum günün belirli bir temaya sahip olmasını istedim..

gönül isterdi ki şimşek mqquenli olsun çünkü biz bayılıyyooruz arabalara....

hepsinin adını biliyor onlarla yatıp onlarla kalkıyoruz....

ancak olmadı araştırdım doğum içeriğini bulamadım...

diyorum ya bu konu beni çok zorladı diye...kimlere kimlere sordum, nasıl bulurum, nasıl temin ederim diye kimseden ses çıkmadı....



bende yabancı siteleri taratırken bu temayı buldum... baktım  içeriği çok hoş,renkler çok soft...

 bir erkek çocuğunda hoş olabileceğini düşünerek bunda karar verdim....

duvar için harfler hazırladım

ismimiz uzun olunca oda  uğraştırıcıydı...

FURKAN MERT

3

YAŞINDA

şeklinde düşündüm....bir tanede iyiki doğdun hazırladım onuda perdeye asacaktım ancak harfleri eksik 

bastırmışım bununla yetindik




sonuç bu şekildeydi....





temanın içeriğindeki herşeyi, bir şeye uydurmaya çalıştım,olmayanı olanla tamamladım...şartlar el verdiğince ....


bunlardan yaklaşık 4 tane bastırdımm ve cup cakeler için düşündüm....


yuvarlak formda kesip arkalarına kürdan yapıştırdım...


sonuç böyle oldu... cup cake standı da burda bahsettiğim siparişler arasındaydı


bunlarıda yine çocuk içerikli çalıştığım için,çocuklara gofretli çikolatalar aldım onları aliminyum folyoya sarıp üstlerine de bunları yapıştırdım


sonuç bu şekilde oldu...



daha öncede dediğim gibi olmayanı olanla ucu ucuna ekledik... :)

mesela bunlar su şişeleri içindi...ben gerek görmedim su şişelerine zaten çok hazırlık yapmıştım bide onları 

dahil etmek istemedim... olsa fena olmazdı ama eklemedim işte....

bunları kesinlikle heba edemezdim bende peçete halkası,kağıdı ne derseniz artık onun için uygun buldum....


sonuç bu şekildeydi...



son olarak gelelim bu miniklere...

ne için yapsam diye düşünürken burda  bahsettiğim ananemizin gönderdiği şekerlerin boş kalmasına 

gönlüm razı olmadı bende onları bu miniklerle süsledim


sonuç böyle bişey oldu....



şartların el verdiği ölçüde kendi çapımda bişeyler yapmaya çalıştım....

gelen misafirlerimiz çok beğendi,değişik buldu sanırım amacımızda buydu....

umarım sizlerde beğenmişsinizdir...

bu konuda fikir arayanlara bir parça yardım olursa paylaştıklarım ne mutlu bana

sormak istediğiniz bir konu olursa seve seve yardımcı olurum...

devamınıda diğer posta bırakalım....

doğum günü hazırlıkları # 1 




2 yorum:

  1. ne kadar guzel olmus saglıklı mutlu yaslar dılerım

    YanıtlaSil
  2. öncelikle geçmiş doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşlara..ben çok beğendim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin