29 Aralık 2012 Cumartesi

patik denemesi

kış geldiği zaman her ne sebeple olursa olsun yünler illaki sahneye çıkar

bizde bu hep böyleydi,annem kışın gelmesiyle yünleri alır uzuuuun kış akşamlarında örer de örerdi,

gelenek haline gelmiş demekki, şimdi bakıyorum da bloglarda hemen hemen herkes kışla birlikte yüncüler de alıyor soluğu

ama düşündüğün zaman öteki türlüde vakit geçmiyor,hem deşarj oluyorsun,hem vaktin boş geçmemiş oluyor

bende iki yıldır dikkat ediyorum ve kendimi patik örerken buluyorum,buda bu yılki denemem,

geçen yılda inekli patik denemiştim,güzelde olmuştu ama bu yıl ayaklarımıza küçük geliyor

bende bunu göz önünde bulundurarak,arabalı patik denemsi yaptım

oldumu?

tabiki HAYIIIIRR

bu resimdekinin yerinde yeller esiyor...



söktüm yeniden başladım inşallah bu seferkiler olur

zaten şu alttaki resme bakarmısınız çok geniş olmuş


ağzı bir yerde yüzü bir yerde

ama olsun azimliyim bugün yarın biter...

aslında bugün biterde ben durdum durdum 2012 nin yıl sonu temizliğine başladım...

galiba kafayı yiyorum



benim gibi canı sıkılıp kendine iş bulamayınca temizliğe girişen kaç kişi var??

neyse temizlik imandandır...

bu arada bizim için önemli bir not:yarın sayın başbakanımız buraya geliyor,ceylanpınar akçakale ziyareti yapacakmış.,işletmede ve ilçelerde hummalı çalışmalar yapıyorlar...inşallah en kısa zamanda suriye olayı bir çözüme ulaşır.benim yeni yıldan tek beklentim bu..

ay ne karışık bir post oldu yünle başladım,örgüyle giriş yaptım,temizlikle geliştirdim,sonucuda aklımdaki tüm karışıklığı ekledim...

bu seferlik böyle olsun sevgiler...

2 yorum:

  1. :) bende 1.5 ay önce bir bere başladım kuzuma hala duruyor öylece.. tembelmiyim ne :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık arkadaşım bu soğuk kış günlerinde sıcacık negüzel...:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin