28 Ocak 2011 Cuma

UMARIM DİŞTİR....: (((



nedense bugün yine efkarlıyım anlam veremediğim bi yük var omuzlarımda sanki taş taşımışım,zaten omuzlarımda ağrıyordu bide böyle sıkkınlık olunca iyice tuhaflaştım,pazartesiden beri babamız yok izmire görevli gitti bizde annanemizle kalıyoruz,yokluğunda nasıl belli,şimdi bunları duysa yada okusa bıyık altından güler tatlı tatlı,sevgili oğluşum kendi koyduğum teşhisle diş çıkarıyor,dün akşam arkadaşım davet etti keşke gitmeseydim demedim desem yalan olur,benim küçük kurdum ateşlendi acile gittik apar topar,baştan savma alalade (ayy bu şapkalı a yı bulamadım kusura bakmayın)bakıverdi boğazları kızarmış dedi,hemen antibiyotik le calpol yazdı,vermek istemiyorum şu antibiyotikleri daha çok küçük yaaa ama havalarda çok soğuk vermek lazım...duramadım arkadaşımda zaten 4 yaşında bi kızı var çok afacan suya götürür susuz getirir cinsten çokta seviyoruz ama benim ufaklık olunca çok kıskanıyor altına bez bile istiyor o derece,eve geldik...12 geçmişti hala uyuyamadı benim küçük kuzu,sabah 7de uyandı yine ateş,gece uyandıkları cabası sabahleyin ateşini düşürmek için bezler koydum üstünü çıkardım,insan telaşda yapıyor ufaktan rabbim tecrübesizlik ne kötü...bomba öğleden sonra patladı,tekrar bi ateş bi mızırtı elim ayağım birbirine dolaştı ben bayan panik,allahtan annemle yan komşum vardı hemen şurup verdik üstünü soyup duş aldırdık ne ağıt ne ağıt,sonra bi uyudu halada uyuyor,bence diştir diş...SİZCE???

8 yorum:

  1. Bencede diştir. Geçmiş olsun, çok zor bu ateş...

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim28 Ocak 2011 18:07

    inşallah diştir tekrar hasta olursa ben psikolojik bunalıma girerim onu huzursuz görmek beni çok üzüyor

    YanıtlaSil
  3. kıyamam..diş çıkarma zamanıysa diştir;) sirke sürerler ateşi çıkınca ayaklarına falan :) insan ne yapacağını bilemiyor tabi, onlar hasta olacağına biz olalım diyorsun ama geçecek bu günleri de;)
    not: şapkalı A için shift+3 e basıp A ya basacaksın:D böyle â :))

    YanıtlaSil
  4. gayet ciddiyim29 Ocak 2011 22:01

    doğru söylüyorsun biyasımadahagirdim insanın eli ayağına dolanıyor dediğin gibi onlara bişey olmasın yeter inşallah geçerde rahatlarız teyzesi

    YanıtlaSil
  5. Kulak ya da idrar yolu enfeksiyonuda ateş yapabiliyor.Eğer iyi koruduğunuza inanıyorsanız büyük ihtimalle diştir.Geçmiş olsun.
    Bu arada tekrar hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  6. gayet ciddiyim30 Ocak 2011 11:38

    sevgili içimden geldiği gibi dün tahlil yaptırdık doktorumuz diş dedi,ama vücut direnci düştüğü içinde dikkat etmek gerekiyormuş her an hasta olabilirmiş içimiz rahatladı hasta değil ya

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun canım:( diş çıkarması çok dert oluyor çocukların, bitmek bilmiyor o dişler de mısır tanesi gibi:) ateş çıkınca sirke gerçekten işe yarıyor, çocuk hastalanınca keşke bana bi şey olsa dda o çekmesi acıyı diyorum, anne olmak eskisinden bin kat daha güçlü olmayı gerektiriyormuş :) ama çok şükür ki annelği tattık:)

    YanıtlaSil
  8. gayet ciddiyim31 Ocak 2011 22:16

    aynen öyle canım yaaçok zor olyuor bekliyoruz şimdilik,ha çıktı ha çıkacak ama mızırtımız hiç bitmiyor tam gaz ağlamalarımız yeni bitmişdi diş başladı

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin