2 Şubat 2011 Çarşamba

tosuncuk

oğlum artık 8.ayında...

mertin ilk resmi,

hayata gözlerini açışının ilk 15 dakikasında çekildi bu fotograf...

hiç büyümez sanıyordum hep aynı kalacak hep mız mız bi oğlan olup başımın etini yiyecek ama şimdi oğluşum 8 aylık oldu ....

annem sen benim gözümde daha yeni doğmuş bir bebek gibisin dediğinde içimden kızardım,ben büyüdüm derdim kendi kendime ama öyleymiş,mertte şuan benim gözümde daha yeni doğduğu anki gibi minicik sanırım büyüyp kendi hayatlarını kurdukları zaman bile bu değişmiyor...

onlar için yapılacak tek şey onlara iyi bir klavuz olmak yerine sadece arkadaş olmak gerisine karışmamak,kendi hayatını yaşamasına fırsat vermek,fırsat vermekte yanlış bir kelime belkide müsade etmek daha doğru heralde.

bugün benden ziyade iç sesim karışıyor herşeye,neyse benden bu kadar sevgiler herkese..

10 yorum:

  1. Canım ziyaretiniz için teşekkürler her zaman beklerim. MAŞALLAH çok yakışıklı bu miniş önceki postta da çok şirin bakıyor.
    Hayat ona hep sağlık ve güzellikleri getirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim3 Şubat 2011 08:09

    örgüçantam bende beni kırmayıp bana tekrar döndüğünüz için tteşekkür ederim,allah herkesin yavrusunu sağlık ve sıhatle büyütmeyi nasip etsin,her zaman beklerim sevgilerim...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Allah bağışlasın.Allah analı babalı büyütsün.çok tatlıı yavrunuz.bloguma hediye çekilişime beklerim sewgiler

    YanıtlaSil
  4. son yorumunla benı cok ıyı anladıgına karar verdım :) sevgılerımle canım.mınıgı öptum.aman hastalanmasın bebeklerımız.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı maşallah allah Nazarlardan saklasın, benim prenseste 5 haziran 2010 doğumlu doğumları yakınmış. Sevgiler Hlya

    YanıtlaSil
  6. hiç 15 dk lık bebek gibi bakmıyoor:) maşallah

    YanıtlaSil
  7. Allah sağlıklı uzun ömür vesin hepinize.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. gayet ciddiyim3 Şubat 2011 23:26

    yorum yapan herkese teşekkür ederim sevgili modegezgini allah razı olsun canım öyle tatlı olyorlarki rabbim bu duyguyu herkese tatdırsın bu arada bloguna geldim çekilişide gördüm ama bu konuda pek şanslı değilim o yüzden etkinliğe katılmadımsevgiler canım...
    dolunaycım; yazını okuduğumda sanki kendim yazmışımda okuyormuşum gibi oldu aynı şeyleri yaşadığımızı düşünüp yorum yaptım sevgiler sana sende dikkat et nildaya
    hülyacım;öncelikle hoşgeldin blogumabenim yaramaz oğlum 1 haziran 2010 doğumlu aynı sayılırlar biz aslında 5 yada 7haziranda bekliyorudk sanada sevgiler canım yine beklerim...
    biyasımadahagirdim; daha doğduğunda belliymiş marifetide biz bilemedik çok fena teyzesi sevgiler canım...
    şanslıcım; hoşgeldin canımallah hepimizin yavrusuna başta sağlık olmak üzere uzun uzun ömür versin canım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. tekrar hoş geldiiiiiin...

    YanıtlaSil
  10. gayet ciddiyim4 Şubat 2011 23:40

    hoş buldum hemde çok hoşbuldum bu sefer fullhause

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin