18 Şubat 2011 Cuma

bir küçücük aslancık varmış

benim küçük böceğim

öp öp doyamıyorum öyle tatlı öyle tatlıki bal bile tatsız aşkımın yanında bebeğim küççük kelebeğim anne ölsün tosununa



benim yavru kedim bu şarkıya bayılıyor(hangi şarkı demeyin başlıktakine canım) bende ilk satırları biliyordum merak ettim hadi netten bakıyım,küçük aslanımın gönlü olsun... şarkıyı laf olsun diye söylemiyim dedim iki gün sonra demezmi hani bu şarkının devamı diye bide ne göreyim bizim küçük aslancık şarkısı kocaman bir fiyasko...

şarkının başında sevilen sayılan aslan babası savaşta oldu diye köyden kovuluyor allahtan reva mı düşene illa tekmemi atıcaz oda körpecik bi aslancık ayy içim parçalandı aslancığa tam bi sezercik filmi...

'' -babası annesinden ayrılan küçük sezercik mahalledeki tüm arkadaşları tarafından dışlanmıştı...''

böyle şarkımı olur daha körpecik beyinleri işle '' babasız aslancıklar ortamdan kovulur'' buyrun okuyun


Bir küçücük aslancık varmış
Bir küçücük aslancık varmış
Çöllerde ko ko koşar oynarmış
Çöllerde ko ko koşar oynarmış -2
*Babası onu çok severmiş
Babası onu çok severmiş
Sen benim ca ca canımsın dermiş
Sen benim ca ca canımsın dermiş -2
*Aslan baba harbe gidince
Aslan baba harbe gidince
Küçüğü ra ra rahatı bitmiş
Küçüğü ra ra rahatı bitmiş-2
*Aslan baba harpte vurulmuş
Aslan baba harpte vurulmuş
Küçüğü çö çö çölden kovulmuş
Küçüğü çö çö çölden kovulmuş -2
*Bu öykünün sonu pek hoştur
Bu öykünün sonu pek hoştur
Söylemem söy söy söylemem boştur
Söylemem söy söy söylemem boştur -2


ben vaz geçtim benim aslancık ya başını bilsin yada hiç bilmesin daha iii sevgiler

4 yorum:

  1. MashaAllah so cute..in the hands of health

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim18 Şubat 2011 18:11

    thank you so much he is verry cany,cany boy

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim23 Şubat 2011 11:08

    allah razı olsun canım öyle tatlı öyle tatlı ki onu bana sorun

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin