6 Şubat 2011 Pazar

bloglar yenilensin...


blogunun şablonundan,headerından sıkılan arkadaşlarım bu sizin için....

bilenler bilir ben bilmeyenler için paylaşmak istedim

uzun zaman önce keşfettim bu siteyi bugün aklıma paylaşmak geldi şayet sizde blogunuzda yenilik isterseniz bir tık yetecektir...

ben sık sık ziyaret ediyorum ruhumda biraz maymun iştahlılık var heralde çabuk sıkılıyorum sıkıncada hemen değiştiriyorum...blogunuza uygulamasıda çok kolay benim gibi hiç bilmeyen biri bile çok rahat bloguna uygulayacaktır herkese sevgiler güzel şablonlar

bu arada blogunu yenileyen arkadaşlarım benimlede paylaşırlarsa sevinirim:)

2 yorum:

  1. bir bakayim bellki ilgimi ceken birsey olur

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim6 Şubat 2011 11:46

    bak canım değişik şeyler oluyor sevgiler mutlu pazarlar

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin