8 Şubat 2011 Salı

SI-KIL-DIM...


sıkıldım yaa çok canım sıkılıyor,hiç bişey yapmak istemiyorum,tuhaf bi yorgunluk var üzerimde işim yokmuş gibi google a sıkıldım yazdım bu sıkılgan şirin çıktı baktım baktım aynı ben,,,

günler hep aynı tekdüze geçiyor hiç bir aktivasyon yok,etrafıma bakıyorum herkes birşeylerin mücadelesi içinde işinde gücünde bense yorgunluktan saçllarımı bile tarayamıyorum:(
aynaya bakınca bu ben değilim diyorum aynadaki beni bazen görmek bile istemiyorum...
etrafımdaki insanlar bu hırçınlığımdan şikayetçi eşim bile... ama ben farkında bile değilim şuan yazmak bile istemiyorum ama konuşup paylaşmak bu ruh halime bir çözümde bulmak istiyorum nerden başlanır bilmiyorum ben kaçıyorum

5 yorum:

  1. hmmmm...
    zaman zaman oluyor böyle sanırım herkese. geçer takma kafana;)
    daha mert çok küçük tabi bütün vaktini alıyordur..biraz kendine vakit ayırmaya çalışmalısın sanki:) yeni, değişik uğraşlar keşfetmek lazım;)

    YanıtlaSil
  2. Bende sıkıldım, bende :( Beklerim www.yerdenuzak.blogspot'a birer kahve içeriz;)

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim9 Şubat 2011 09:04

    aynen öyle biyasımadahagirdim,mert büyüyünce geçer diye bekliyorum,inşallah geçer ama şuan kendimi çok kötü hissediyorum yorgunum,yeni uğraşlar derken neyi kastettin?şu karmaşa arasında bilmiyorum...
    teşekkürler yerdenuzak geldim bloguna,

    YanıtlaSil
  4. hmm ne bileyim yeni çiçekler, yeni elişleri:) değişik bişeyler işte:)

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim9 Şubat 2011 20:37

    yeni elişleri olabilir aslında ne yapsam acaba biraz araştırmak lazım...
    benden ümidinizi kesin ben ümitsiz vaka benden hayır gelmez daha kimseye

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin