1 Nisan 2009 Çarşamba

yeşillenirim....


merhabalar....
benliğimize geri dönelim ve yeni bir küpe modeliyle blogumuzu şenlendirelim:)
model aynı ama belki takı işine yeni başlayan arkadaşlar vardır aramızda, belki yapılışını merak edenler olabilir diye resimlerle gücümün yettiği, dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım...
resimlere numara vermeyi unutmuşum ama sıradan takip edilerekde yapılabilir:)))
malzemelerimiz;

*cam kum boncuklar(miniklerin biraz büyüğü)
*0.30luk tel(istenilen renkte)
*ve halka küpe(evdekileride değerlendirebilirsiniz)

yapılışına gelince tele boncukları dizdikten sonra halka küpe etrafında telimizi sarıyoruz yani extradan bi meziyet yok gerisi sizin zevkinize kalmış,tabi dahada kokoş olsun istiyorsanız farklı küpe aparatlarıyla kombine edebilirsiniz,ben sade olması için boncuklardan ufak bi sallantı yaptım...
sevgilyle kalın...

6 yorum:

  1. Ayy cok saol cnm yaa hele sukur benimde yapabilecegim birseyler buldum.yarin ilk is boncukcuya gidecegim.

    YanıtlaSil
  2. aferin canım forumda böyle anlatıma gidersen meraklılara yardımcı olursun ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim2 Nisan 2009 10:40

    arkadaşlar blogumda merak ettiğiniz takı yapımı varsa anlatabilirim:)
    www.capricemoda.com teşekkür ederim senin içinde geçerli blogumda yapımını merak ettiğin model varsa yardımcı olurum,
    aşkım saol böyle devam ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi gidiyorsun.Anlatımlı konulara bayılıyorum.Ellerine sağlık kardeşimin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim2 Nisan 2009 18:18

    teşekkür ederim canan abla böyle güzel yorumlarla alıyorum gazı uçarım valla yakında:)

    YanıtlaSil
  6. Tel çalışmalarınız çok güzel ellerinize sağlık.
    Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler.

    http://supprusstaki.blogspot.com
    http://supprussceyiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin