24 Nisan 2009 Cuma

yeni bir blog,yeni bir başlangıç..


herkeslere merhaba
bugüne kadar hobilerimi paylaştım sizinle,amatörce yaptığım küpeleri,kolyeleri,kutuları,boncukları vs...önceleri yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim,kendimi geliştirmek yeni şeyler yapmak adına olumlu olumsuz yorumlarınızı bekledim,yorumlarıyla bana yön veren beni heveslendiren,yalnız bırakmayan herkese ve tüm blog dostlarıma teşekkür ederim...sonra benimde bir faydam olurmu ümidiyle yaptıklarımı basite indirgeyerek anlatmaya başladım,dilimin döndüğünce gücümün yettğince anlattım,anlatacağımda...
bu sefer kendi ilgi alanımın yanı sıra mesleğim olan çiçekler var karşınızda...
evinizde bahçenizde yetiştirmek istediğiniz bitkileri tanımanızı ve nasıl yetştirildiklerini anlatmak istedim yeni blogumda,henüz herşey çok yeni,devam edip etmemekte kararsızım,sizlerden gelen tepkilere göre ilerlemek istiyorum,evlerimizde,balkonlarımızda yada çevremizde yeşile dair mutlaka bir iz vardır bu izin peşinden gitmek isterseniz hep beraber yürüyelim,buyrun yeşil evime gidelim...

yorumlarınız benim için çok önemli,konu hakkında mutlaka görüşlerinizi belirtin...

sevgiyle kalın

6 yorum:

  1. canım benim yeni blogun hayırlı olsun, ziyaretine gittim.. şimdiden ne kadar güzelleşip serpileceği belli.. çok güzel birşey düşünmüşsün, ben devam etmeni şiddetle destekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim25 Nisan 2009 08:21

    teşekkür ederim selma ablacım,sizler yanımda bana destek olduktan sonra neden olmasın yaparız evelallah

    YanıtlaSil
  3. gecen gün yanda görmüştüm bence çok güzel bir fikir ama bana kalırsa fazla teknik yazılar olmadan basit tanıtımlar olsun, daha anlaşılır olur o zaman ben de meraklıyım çiçeklere takibe aldım

    YanıtlaSil
  4. gayet ciddiyim25 Nisan 2009 21:28

    teşekkür ederim gececim beğenileriniz ve yorumlarınız bu konuda benim için çok değerli,söylediklerini dikkate alıcam canım,teknik konulara fazla inmeden devam etmeye çalışıcam...konu hakkında farklı yorumların varda yada olan arkadaşlarımız varsa lütfen paylaşsın teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. gayet ciddiyim26 Nisan 2009 16:53

    teşekür ederim yelda...sanırım izlemeye aldığım senin blogun bu konuda bilgilendirirsen sevinirim:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin