20 Nisan 2009 Pazartesi

...birde kolyem olsun


merhaba blog dostlarım....
bu sefer eskilerden,bir el emeği göz nuru kolyemi paylaşmak istedim,boncuklarla ilk uğraşmaya başladığım zamanlarda yaptım,üzerinde buram buram acemilik vardır;

ilk örgü kolyem,

acemi fotograflarımdan biri,

ayrıca yaptığım ilk kolyedir kendisi,

alttaki minik yeşillide deneme amaçlı yaptığım kolyeciktir (belki o orda ne geziyor diye merak edenler olur)

şimdilerde olduğu gibi eskidende biraz tembelliğe kaçar,sadece küpe yapardım:) napıyım sabırsız bi yapım var hemen bitsin ne yapmışım hemencecik göreyim istiyorum:p
her neyse dostlarım,kolajladım çünkü yapımını anlatacaktım,internetten aradım taradım kolyemin şeklinde bi kaçtane şema buldum,ama onlarıda sevgili picasam kabul etmedi (herşeye rağmen seviyorum picasayı,hızır gibi o olmasa hüliçarşım ne olurdu bilmiyorum,düşünemiyorum:( ) ama merak eden arkadaşlarım olursa her türlü zoru göze alıp o şemaları bloguma eklerim evelallah,
şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. Tesekkür ederimm ipucu için ama fazla ilgilenemiyorum bu ara blogumla sınavlarım var:( biraz daha fazla zaman geçirmek için dersten feragat ediyorum oda olmuyo :)Ama söylediklerini uygulamaya calışacam.. Tekrar tesekkürler.. bir de tanıştığıma çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım çok güzel olmuş, nasıl yaptığını biraz açıklasan aynen böyle bir yüzük yapma istiyorum, ama boncuk işinden pek anlamıyorum:) Güzel ve mutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık kuzum ben bunları çok beğenmiştim sade ve çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. valla süper hiç acemi işine benzemiyor...ben de yapmak isterim ..gerçekten yapılışlarını şema yada aşama aşama resimli verseniz çok işimize yarardı...eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim21 Nisan 2009 20:53

    ssınavların bitince gözden geçirirsin mervecim,acelesi yok:)blog senin

    krizantemcim ve eylül bahçesi en kısa zamanda hatta ayarlayabilirsem bu gün eklicem sizler için,

    aşkım,bitanem,dünyamı aydınlatan en değerlim teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canımmm kolyelere bittim.Ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. gayet ciddiyim29 Nisan 2009 18:37

    teşekkür ederim ablacım bloguma hoş geldiniz bu arada

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin