21 Nisan 2009 Salı

kristal kolyelerin şemalı anlatımı......


resmi tekrar koydumki ne yaptığımızı bilelim:)
sevgili krizantemcim,gönül rahatlığı ile yüzüğünü yap arkadaşım,
sevgili eylülbahçesi ve tüm blog takipçilerim umarım anlatım işe yarar...

AMAÇ : resimdeki kolyeyi yapmak

MALZEMLERİMİZ: istenilen renkte (2 farklı renk olsun mümkünse) kristal boncuk
misina yada tel(sağlamlık açısından tercihim misinadır)
8 adet yuvarlak boncuk(ortası için..)

1.ADIM : şemadaki gibi 8 boncuk misinaya dizilir...


2.ADIM :ilk seferde misinaya 3 kristal boncuk dizilir ve ilk üçgen yapılr diğer seferlerde misinaya 2 şer boncuk dizilip,yuvarlak boncuktan geçirilerek,bu işlem sonuna kadar devam edilir.


3.ADIM: boncuk dizimi tamamlanınca kolye ucumuz şemadaki gibi bitmiş olacaktır
isteğe göre etrafı 1 sıra daha boncukla dolanabilirsiniz



umarım anlatım işe yaramıştır,faydalı oldugunu ümit ediyorum:) şimdiden herkese kolay gelsin sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Çok teşekkürler tatlım, gayet açıklayıcı olmuş, boncuk alıp denemem lazım:)

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim21 Nisan 2009 22:06

    ne demek emel ablacım,denedikten sonra mutlaka paylaş merak ediyorum sonucu:)

    YanıtlaSil
  3. Harikasın nasıl yapıldığını hep merak ederdim.Uygulamalı anlatım tarzını çok beğeniyorum.Emeğine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. gayet ciddiyim22 Nisan 2009 21:09

    ne demek orguknit ablacım,amacımız faydalı olmak:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin