10 Nisan 2009 Cuma

nazar değmesin


herkese merhaba...
takı yapmaya uzun zaman önce başladım ama hiç yüzük denemem olmamıştı,tellerin büyülü dünyasında gezinirken birde baktım elimde pense ve tel yüzük yapıyorum:)
aslına bakarsanız çok abartılacak kadar güzel bişey değil ama,ilk denemem olduğu için paylaşmak istedim,
yaklaşık 1 ay önce yaptım bu yüzüğü,en acemi zamanlarımda,o yüzden aşamaları resimleyemedim,ama tekrar böyle güzel bi boncuk bulup yaparsam resimleyip paylaşırım.
bu boncuğuda öğrencilik yıllarımda sivastan bi arkadaşıma kolye yapmak için almıştık,böylece değerlenmiş oldu(hemde öğrencilik yıllarını hatırlamış olduk:) )bakalım sizlerde beğenecekmisiniz
tekrar görüşene kadar hoşçakalın
sevgiyle kalın....

7 yorum:

  1. canım çok cici olmuş, ellerine sağlık. iyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  2. Gördüğüm en güzel nazar boncuğu diyebilirim.Yüzükte çok hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim11 Nisan 2009 09:24

    ayçacım ve gönül anlacım çok teşekkür ederim ikinizede bu kolay tasarımı beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim11 Nisan 2009 10:59

    saol canım:)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş ellerine sağlık.. çok beğendim..

    YanıtlaSil
  7. güzel kombine etmişsin demekkki neymiş artık yüzeklerini de bekliyoruz

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin