7 Nisan 2009 Salı

......




herkeslere merhaba....
aslında bugün önce bu küpelerimi yayınlıcaktım ama ödülüm olunca önceliği ona verdim..sonrada dayanamadım hadi yapmışken bunuda bugün yayınlayım dedim:)
bu küpemi gördüğünüz gibi her aşamasıyla fotografladım, sırasıyla yerleştirmeye çalıştım,merak eden ve yapmak isteyen arkadaşlar içinde kolay olacaktır diye düşündüm...kullandığımız malzemeler listesine bi göz atacak olursak

*18 adet kristal boncuk(ben 2 farklı tonda mavi kullandım)

*0,80 ve 0,30luk tel

*2 adet küpe aparatı

*2 adet 0,60 kalınlığında çivi

yapılışına gelince;
öncelikle 16 adet kristal boncuğumuzu 0.30luk telimize geçiriyoruz,
0.80lik kalın telimizden 9cm kesiyoruz ve 5.resimdeki gibi telimize şeklini veriyoruz,küpe aparatını takacağımız yeri takı pensemizle kıvırdıktan sonra,ince telimizi(0,30luk) kalın telimizin etrafına sarmaya başlıyoruz,yaklaşık 0,50mm sarıp bir boncuk koyuyouz bu işlemi sonuna kadar devam ettirip ince telimizi açılmaması için sabitliyoruz,
küpe aparatını yerine takıyoruz,çivimizin birine kalan 2 adet kristal boncuğumuzun birini takıp küpenin alt ucuna ekliyoruz ve küpemiz bitmiş oluyor diğer tekinide bu şekile tamamladıktan sonra yeni küpelerimiz hazır...


dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım,umarım yardımcı olduğum birileri vardır anlaşılmayan yerler olursa gönül rahatlığıyla sorabilirsiniz,şimdilik benden bu kadar,bu arada yine küpeme bi ad bulamadım sağlık olsun buda adsız kalsın bakalım

sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. Yine bir zerafet varmış burada...eline sağlık ..oval çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim8 Nisan 2009 09:05

    teşekkür ederim gönül abla buda farklı bi tarz oldu:)

    YanıtlaSil
  3. ben takı yapmıyorum sadece güzelliklerin keyfini çıkarıyorum bakarak
    ellerine sağlıkçok zarif

    YanıtlaSil
  4. gayet ciddiyim8 Nisan 2009 11:59

    gececim çok teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim.bende senin yaptıklarını yapamıyorum napalım böyle idare edicez artık:)

    YanıtlaSil
  5. gayet güzel anlatmışsın bence canım, takı yapmak isteyenlerin işine kesin yarar :)

    YanıtlaSil
  6. gayet ciddiyim8 Nisan 2009 17:57

    inşallah birilerinin işine yarar ayçacım bu konuda profesyonel değilim ama bi yerlerde birilerine faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana:) teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. paylaşım çok güzel gayet güzel anlatmişsn ratatule sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. gayet ciddiyim8 Nisan 2009 18:55

    teşekkür ederim ebrucum seninkiler kadar olmasada idare ediyoruz işte:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık kujuzum

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin