28 Nisan 2009 Salı

örgü küpeler....

herkese merhaba...

uzun zamandır hüliçarşıda yaptığım yeni bişeyi yayınlayamamıştım
kısmet bu güneymiş
aslına bakarsanız bu gün canım çok sıkkın,
ne yapsam ne yapsam diye sabahtan beri kendimi avutmaya,kafamı dağıtmya çalışıyorum
boncuk kutumu elime alınca biraz dağılıyor ama şuda bir gerçekki
sen ne yaparsan yap,nereye gidersen ha demekle stres atılmıyor:(
her neyse sizlerinde içini karartmayım:)

gelelim küpelerime...




bu küpeleri daha önce örmüş ama bir tekini fotograf çekerken kaybetmiştim(belki 1 ay olmuştur)
boncuk kutumu ne zaman açsam bir teki karşıma çıkıp sanki öteki eşini arar gibi gözümün içine bakıp duruyordu:) umudumu kesip yenisini örmeye çalıştım ama aynı ölçüde olmadı neyseki bugün salonda buldum nasıl sevindim anlatamam
aldığım gibi kutumun içine getirip attım:)

bu küpeleri 2 li trabzan denilen yöntemle ördüm özellikle resimledim,anlaşılmayan
yer olursa yardımcı olurum,
boncukları zevkinize göre seçersiniz,telin rengindede özgürsünüz daha ne olsun:)
sevgiyle kalın....

13 yorum:

  1. Eline sağlık arkadasım... çok güzel olmuş bende deneyeyim en kısa zamanda.

    bir de kıyamam sana neden moralin bozuk yaa:(

    YanıtlaSil
  2. bunalınca en iyi tedavi yolu bişeylerle uğraşmak bundan daha iyi yöntem yoktur...ben dünyayı unutuyorum hobilerimle uğraşırken...umarım sıkıntın geçmiştir...küpelerin çok güzel görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim29 Nisan 2009 08:28

    dene mervecim çok şık oluyorlar hele kulakta daha bi zarif oluyorlar,moral bozukluğum sıkıntılı günler yaşıyorum herlde ondandır...
    eylül bahçesi sana katılıyorum bişeylerle oyalanmak iyi geliyor ama geçmedi sıkıntım böyle devam edersede geçmicek cinsten:)

    YanıtlaSil
  4. canım çok şeker olmuş. walla ellerine sağlık. tel di mi o ördüğün, harikasın :)

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim29 Nisan 2009 10:08

    teşekkür edderim ayçacım evet 0.30 luk tel:)

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş ellerine sağlık.
    Birde anlatımlı olması çok güzel.Bir gün alayım malzemeyi de sana danışırım artık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. gayet ciddiyim29 Nisan 2009 12:28

    teşekkür ederim ablacım:)
    tabiki sor ben buralardayım

    YanıtlaSil
  8. selamlar blogunuzu ziyaret etmeye geldim ve şablonlarınız çok hoş sizmi tasarlıyorsunuz merak ettim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. stres olmasa böyle güzel işler de çıkmayacak belki:)

    YanıtlaSil
  10. gayet ciddiyim29 Nisan 2009 22:48

    bloguma hoşgeldin gül,blog şablonlarımı kendim tasarlayamıyorum malesef nerde bende o yetenek:) saolsun blog arkadaşlarım yardımcı oluyor

    annekaz söylediğin şey bu gün blog yorumlarımı okurken benimde aklıma geldi dediğin gibi strelenmesek yada sinirlenmesek kafa dağıtmak için hiç hobilerle uğraşmıcaz:)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel şeylerle uğraşıyorsun ben hep bayılırım yapanlara ve verilen emeğe ama kendim hiç uğraşmam,gelmez elimden böyle şeyler.yeşil evine de uğradım faydalı şeyler paylaşmışsın teşekkürler.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  12. gayet ciddiyim30 Nisan 2009 18:17

    lemanice öncelikle hoşgeldin,bende yaptığım şeyleri amatörce yapıyorum,profesyonel değilim,bazı takıları anlatımlı yapmaya özen gösterdim istersen takip ederek yapabilrisin yine nette anlatımılı bazı siteler var onları takip edebilirsin tabi seçim senin,yeni bişey yapmanın heyacanı bambaşka bence denemelisin:)

    YanıtlaSil
  13. Tekrar merhaba canım.Mimi cevapladım yayınladım.Bilgin olsun.
    Tekrar teşekkürler.
    İyi hafta sonları...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin