16 Temmuz 2011 Cumartesi

mimmm




  dolunaycım beni mimlemiş...


öncelikle mim için teşekkür ediyorum


Mimin konusu şu ; evde yangın çıksa, evden sadece tek bır esya ,nesne cıkarmanız gerekirse bu ne olur ?


bende bunu naçizane cevaplıyorum...


dolunayında belirttiği gibi ufak bebeğimiz olduğu için öncelik telefonum olurdu.


ama bende şunu itiraf edeyim ki


bunu hep düşünmüşümdür eğer bir deprem ,yada allah korusun yangın gibi bir durumda eşim ve çocuğumun dışında gözlüklerim gelir hep aklıma malumunuz 8 numaralar ve onlar olmadan ben yapamam...




bende bu mimi aşağıdaki arkadaşlarıma paslıyorum









6 yorum:

  1. arkadasım cevapladıgın ıcın sagol.artık kendımızı degıl cocuklarımız dusunuyoruz dımı.o gozlukgu bıle oglunu tasımak ıcın kullanırsın arkadasım dımı.sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. Hmm iyice düsünülmesi gereken bir soru gercektende. Bir an aklimdan bir sürü önemli sey geldi gecti. Sanirim ben karar verene dek ev yanip kül olur hehehe :)

    YanıtlaSil
  3. Allah korusun böyle bişey olsa düşünmeye zaman olmaz ama ben biraz düşüneyim bu mimi:)

    YanıtlaSil
  4. Canımcım Geldim ,Aldım,yarın inş cevaplıycam biraz düşüneyim dimi ?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,biraz geç oldu ama çok şükür cevapladım.Sevgiler hayırlı ramazanlar...
    http://mimlenenler.blogspot.com/2011/07/herkese-merhaba-oncelikle-boyle-bir.html#comments

    YanıtlaSil
  6. merhabalarr tekrar:)
    sayfanızda uzuunca bir gezinti yaptımm..
    çıkmak ne mümkün ki buradan:))
    seve seve izleyicin oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin