29 Temmuz 2011 Cuma

ben bayıldım ya siz....!!!

özellikle36.saniyedeki ve sonundaki  aaaaa kısmına bittim müzik çok güzel...

dinleeyin

bu arada kadın aşk-ı memnudaki matmazele benzemiyor mu?






arkadaşımın kadınısın

neden ağladığını biliyorum
bana üzgün baktın
seni kollarımın arasına alabilirim
kızarmış gözlerini öpmek için
ama buna hakkım yok
sen arkadaşımın kadınısın
neden gitmek istediğini biliyorum
bana yalan söyleyemiyorsun
seni kollarımın arasına alabilirim
ve bu hayattan koparmak
ama buna hakkım yok
sen arkadaşımın kadınısın
yüreğimin parçalandığını hissediyorum
aşk ve dostluk
arasında kaldım
neden terk ettiğini biliyorum
o seni sevmeyi bilemedi
ve ben gitmene izin verdim
hayatını araman için
ve benim sadece bir anım var
sen arkdaşımın kadınısın
neden şarkı söylemek istediğini
ve bana neden baktığını biliyorum
seni kollarımın arasına alabilirim
çünkü bugün buna hakkım var
sen benim için her zaman
gerçek aşkın yüzüsün
ama biz hiç yaşamayacağız
aynı şarkının içinde
aynı evin içinde
beni anladığını isteridm
seni sevdiğimi
sen yine de benim için arkadaşımın kadınısın,arkadaşımın

12 yorum:

  1. hakketen yaa ,sağol güzel paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  2. fransızca şarkılara zaten bayılırım.
    çok güzel..
    sözleri de:)

    YanıtlaSil
  3. otuzundan sonra bayıldım bende canım sevgiler sanada

    YanıtlaSil
  4. domates suyu bende yeni yeni dinliyorum bu tarz müzikleri ve çok üzülüyorum kaçırdığım bu şahane eserler için....

    YanıtlaSil
  5. Gönül yazar-çapkın kız türkçe versiyonu. Çok severim ben bu şarkıyı:)

    YanıtlaSil
  6. baharcım ben hiç dinlememiştim şimdi senim yorumunu okuyunca baktım gerçekten de güzel ama ben bunun ritmini çok beğendim tabi kızmazsan:)

    YanıtlaSil
  7. sevgili ratatoule,
    ben de çok çok severim bu şarkıyı!!! hatta paylaşmıştım ben de blogumda;)
    çapkın kız'ı bi de özgü namal'dan dinleyin bence, güneşin oğlu filminde:)

    YanıtlaSil
  8. ezgicim hemen dinliyorum canım

    YanıtlaSil
  9. KADININ GÖZLERİ ÇOK GÜZELMİŞ. YANAĞINDAKİ BENİ BİLE MATMAZELE BENZİYOR :)

    YanıtlaSil
  10. eveeet hakkaten matmazel , kaş-göz özellikle :)

    YanıtlaSil
  11. cherryblossomgirlbende çok benzettim hatta matmazeli öi bu kadına benzettiler acaba

    YanıtlaSil
  12. evet gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin