1 Temmuz 2011 Cuma

bu gün ne giysem????


modadan pek anlamam takipte etmem,sadece bana  yakışanı giyerim

ama

gelin görün ki bu programı seyretmeden duramıyorum

ayyy çok şekerler ya ıvana sert,hakan akkaya ve nur bir araya gelince tadı şahane olmuş

ama ben en çok her gelen yarışmacıya eleşrirel atlamasıyla hakana gülüyorum

ay bu ne adamdır ya hiç susmaz mı  bir insan 

yok çorap giymişsin olmamış çorap giyilir mi hiç,

yok elbisen uzun

çok ağır ve gereksiz eleştiriler yapıyor bazen ben yarışmacıların yerinde olsam terslerdim




ama nur başka

tamam kabul nur yerlitaş botokslu motokslu ama şeker kadın 

ben seviyorum walla programa ayrı bir renk katıyor

seyredenler bilir tatlı sert tavrı ve eleştirileriyle çok yakışıyor ekrana

ben onu ilk yemekteyizde izlemiştim ve tek kelimeyle  bayıldım diyebilirim

ya rabbi bu tatlılıktır ve bu ne kokoşluktur

yok yok seviyorum ben bu kadını belkide kokoşluğunu seviyorum bilmiyorum ama 

beni ekranda olması hiç rahatsız etmiyor...

gelelim ıvanaya oda bence en az nur yerlitaş kadar tatlı 

çat pat türkçesi ve elbiselere yaptığı minik dokunuşlarla farklı bir tarz yaratıyor

gerçekten bir ikon çünkü

ufak detayları çabuk fark edip mink müdahalelerle renk katıyor

sevdim ben bu üçlüyü...


5 yorum:

  1. ay postunda resmen bu program hakkındaki düşüncelerimi yazmışsın.
    çok güzel yaa...

    YanıtlaSil
  2. herşeyden biraz teşekkür ederim canım ama ne yapıyım seviyorum bunları sevgiler yolluyorum kocaman kocaman

    YanıtlaSil
  3. valla ben de bayılıyorum bu üçlüye özellikle ıvanaya :)

    YanıtlaSil
  4. ben sadece nuru sevıyorum canım.

    YanıtlaSil
  5. applepeel_41 tuttum seni sende bendensiz :)

    dolunaycım o bambaşka nur a laf yok zaten o benim favorim ama bence tamamlamışlar birbirlerini

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin