8 Ocak 2013 Salı

etkinlik...


daha önce bu konuyla ilgili post yazmıştım

yeni yıl için yapılan etkinlikte ben sevgili o bir anneyle eşleşmiştim...

o hediyelerini benden önce yollamasına rağmen ancak biraz önce elime ulaştı,sıcağı sıcağına resimleyip paylaşmak istedim...


eşim iki korgoyu birden getirdi bu postta bahsettiğim iplerimde geldi,onlarıda resimledim...

yeni  postta da onları paylaşırım...

hediyelerim için sevgili mügeye teşekkür ederim,şahsen keçeyle bişeyler yapmak hiç aklıma gelmemişti 

çok değişik olmuş ellerine sağlık


ve tabiki bu güzelleri paylaşmadan olmazdı...

çok güzel ve narinler bayıldım resmen...

oğluşuma eldiven ve birde minik parmak kuklamız var 

herşey birbirinden güzel ve zarif ellerine yüreğine sağlık..




1 yorum:

  1. merhaba begenmene cok sevındım nıce saglıklı guzel yıllarımız olsun onumuzde:) cıceklı ıgne oyası yaka susulerını maharetlı ellerınde sekıl bulacagına ınandıgım ıcın karta ıgnelemıstım ıyı ve guzel gunlerde kullanman dılegı ıle

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin