6 Ocak 2012 Cuma

bizden görüntüler....

blogumla fazla ilgilenemiyorum son zamanlarda,ama çok özlüyorum bu ortamı....

oğlumun her anını paylaşmak istiyorum,paylaşıyım ki ilerde ona bir kaç anı kalsın....

bu oğluşumun emnisi,biz emziğe emni diyoruz da....


bim e gelen ürünlerden bol bol nasiblenmeye çalışıyoruz,ne bulsak alıyoruz,iyiki var şu bimler yaaa....


buraya ilk geldiğimde netten sipariş ettiğim aynalarım...evlendim evleneli 3,evimdeyim ve her evimide aynalarla şenlendirdim...seviyorum odada aynaları burdan orjinaline bakabilirsiniz....



bunlarda geçen hafta diasa dan aldığım terliklerim tabiki mor...



daha birikmiş bir ton resim post var,sanırım bu yıl post sıkıntısı çekmicem tabi birde yazacak paylaşacak adam lazım...

bu arada akşam lokalde günümüz var...kalkıp kendime çeki düzen vermem lazım sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. bir de yetmez iki tane ver ver ver :) olmuş sizin emzik sevdanız :)

    YanıtlaSil
  2. Tombik iki emziği birden almış =) Çok sevimli maşaAllah. Bu arada şimdiden iyi oturmalar =)

    YanıtlaSil
  3. nihan küçük mucizem:aynen öyle ver ver oldu 4 5 tane emzik var doynuyor,hala istiyor...

    urfa tutkunu saol canım,benim kedi emziksiz duramıyor teyzesi..

    YanıtlaSil
  4. Allahım
    dünya gözüyle BİM den ve DİASAdan alışveriş yaptığını ayan beyan gösteren postlar gördüğüm için sana şükürler olsun:)
    milletin sosyetik mekan resim ve önerilerinden öyle gına gelmişti ki.helal sana arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  5. sitarecim,bimden,diasadan alışveriş yapmak ayıp yada günah değilki,ve eminim pek çok kişi,buralardan alışveriş yapıyor her ne kadar söylemeye çekinsede....ayrıca ben bimi çok seviyorum bir standartları var boş ver canım herkes kendini biliyor ya biz bilmesek te olur...

    YanıtlaSil
  6. masallah buyumus degısmıs mertcık.teyzesı olarak öpuyorum onu.terlıklerını gulegulegıy canım

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş oğluşun,ama o ne öyle 2 tane emzik,zararlı değil mio emzikler? bu arada terliklerinde şıkmış ,boşver yap alışveriş yakışır sana,sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin