30 Ocak 2012 Pazartesi

her derde deva tarçın...



aramızda tarçın seven yada sevmeyen ne durumda bilmiyorum ama,ada çayından sonra ki favorim tarçındır....

geçenlerde bim de görünce mal bulmuşa döndüm ve bayıla bayıla attım sepete her akşam mutlaka 

içmeye çalışıyorum....

sizin için kısa bir dip not olarak ta faydalarını paylaşmak istedim efenim....


umarım faideli olur....


>Tarçın ferahlık verir ve iştah açar.


>El ve ayaklardaki titremeleri ve damar tıkanıklığını önler.


 >Mide rahatsızlıklarına ve karın ağrılarına iyi gelir.


>Bağırsak kurtlarının dökülmesine ve bağırsak iltihaplarının iyileşmesine yardımcı olur.


>Cinsel isteği arttırır.

>Gaz söktürücüdür.

>Kötü kokuları, öksürüğü ve ishali keser.

>Vücut direncini arttırır. Soğuk algınlığı ve nezleye karşı yararlıdır.

>Kan Şekerini dengeleyen Tarçın, şeker hastaları için çok faydalıdır.

>Adet öncesi gerginliklere iyi gelir.


not: alıntıdır....

3 yorum:

  1. ne kadar cok faydası varmıs.ben sutlu tatlılarda ,helvada ,kekte mutlaka kullanırım :)

    YanıtlaSil
  2. her derde deva desene :), ben ıhlamurun içine atarım bir parça kabuk tarçın, hem rengi hem de kokusu harika oluyor, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Tarçın, özellikle benim sütlü tatlılarımın vazgeçilmezidir. Çok severim.. Bazen bitki çaylarıma da ilave ederim. Çok faydalı bilgiler bunlar.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin