17 Aralık 2011 Cumartesi

ne pişirsem telaşı....

başlıktan direkt konuya girdim zaten...

bende bu telaş hep mevcut ACABA BUGÜN NE PİŞİRSEM? ve ben bu sorunun cevabını aramaktan da,
bulmaktan da çok yoruldum....

nette gezinirken şu çeşit çeşit yemek yapıp bloga ekleyen hanımları hem kıskanıyorum hem de özeniyorum...

ayol o çeşitleri nerden bulursunuz,ve her gün bıkmadan usanmadan nasıl yemek yaparsınız...

tabi bu aşamalar çok önemli ama ben her gün karar aşamasında ömür tüketiyorum ve hakikaten bunu düşünürken yaşlanıyorum...

allaha şükürler olsun,tek derdimiz tek sıkıntımız bu olsun diye her gün kendimi defalarca telkin ediyorum ancak

bu düşüncede beni içten içe çürütüyor ey blog alemi....

bu konuyla ilgili pek çok kere post yazdım ve böyle giderse de devamı gelecek...

ancak yoruldum yaaa ne ev işi ne temizlik telaşı varsa yoksa yemek...

kurban olayım bir alternatif bir yol gösterin....

her gün çeşit bulup bloglara ekleyen hatunlar acıyın bana ayol....

kıskanmaktan çatladım burda....

tek çeşit yapsan olmaz,sulu yapsan pilav ister,pilav yapsan mideyi ısllatmak için çorba ister babamız sebzeye tövbeli....

isyanlardayım anlayacağınız bu konuyuda kolay kolay aşamayacağım.... hele bir el atında halledelim

sevgicikler yolluyorum herkese

4 yorum:

  1. valla ne yazsam bılemedım.sen daha oncede bu konudan dertlenmıstın dımı :) ben her gun esıme soruyorum , ne derse o :) oglusu optum.sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. valla çözümü zor eşin sebze sevmiyorsa tavuk balık köfte kıymalı yemekler, mantı, dolmalar, senin sofranın vazgeçilmezi olucak cnm:)ben genelse soguk meze de yapıyorum havuç salatası kabak salatası patates salataları

    YanıtlaSil
  3. Önceleri bana bu dert gelmezdi, ama şimdiseni o kadar iyi anlıyorum ki.

    Sorunu sbahtan çözmeye çalış, daha iyi oluyor.

    Evdeki malzemelerde bakarak bazan daha kolay oluyor.

    tavsiyeci anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. bu telaş herkeste mevcut cinnet bir olay

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin