11 Haziran 2011 Cumartesi

dinlediğim en güzel parçalardan



uzun zamandır dinlediğim en güzel şarkılardan biri,




nedendir bilmiyorum ama son zamanlarda tarzım olmayan şarkılar dinlemeye başladım




eskiden sadece özgün müzik dinlerdim




şimdilerde powertürkte çıksada dinlesem dediğim şarkılardan....




hakkını vermek lazım ki,gripin hem iyi bir çıkış yaptı hemde gerçekten güzel işlere imza atıyorlar...




zaten kral müzik ödüllerini de aldılar valla tebrik ediyorum




bayıldım resmen bu şarkıya....


mutlu cumartesiler herkese...

4 yorum:

  1. İlk kez dinledim sayende ,sağdl paylasımın icin ...selamlar

    YanıtlaSil
  2. ben seviyorum bu aşrkıyı otuzundan sonracım sık sık açıp dinliyorum walla ne biliyim güzel işte sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. uzun zaman oldu müzik dinlemeyeli
    son şarkıları ve sanatçıları asla bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. küçük mucizem;bizim evde sürekli power açık olunca ister istemez yenilerden haberi ouyor insanın sevgiler canım

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin