27 Haziran 2011 Pazartesi

bu gün ne pişirsem


sabahtan beri ev temizliyorum çok yoruldum

tabi ara ara gelip gidip bloguma bakmayı da ihmal etmiyorum:)

ayy walla ölmek üzereyim bir ben mi bu konuda dertliyim

yoksa herkeste var mı bu sıkıntı

akşama ne pişirsem telaşı beni öldürecek gidip dolabı açıyorum onumu yapsam bunu mu yapsam

karar veremiyorum

kadınları yaşlandınran en büyük faktörün yemek olduğu doğru

ben bulamıyorum ne pişireceğimi ben mi sorunluyum sizde de var mı bu 

hele beni bir teselli edin yoksa tırlatacam

11 yorum:

  1. allah kolaylık versin. aynı sorun bütün bayanlarda var sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sana bir şey söyliyeyim mi?,benim annem şu yemek mevzusundan kadın bunalıma girmişti,Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  3. yok canım sadece senın sorunun degıl bu :) suan bende ne yapacagımı bılmıyorum mesela :) sen gene ıyı ev temızlemıssın ben bos bos oturuyorum nıldamla :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy kızlar valla kafayı yicem ne pişirsem diye nete bakıyorum

    YanıtlaSil
  5. Birde ev halkı yemek seçiyorsa daha da büyük sorun oluyor.

    Hemen hemen her evde var galiba bu sorun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. O sinir durumu bende yaşıyorum.Bir defterin arkasına yaptığım yemekleri sınıflandırarak yazdım.Bazen onun içinden seçerek yapıyorum.Zaman zaman işe yarıyor.Değişik birşey olsun dersem nete bakıyorum.

    YanıtlaSil
  7. hayat cafe çok güzel bir konuya değindin eşim sebze yemiyor tavuk et tavuk et yakında yumurtlıcaz canım yaa...

    içimden geldiği gibi aslında bir ara blogunda bunu yayınlasan bizlerede fikir olur hani demişsin ya sınıflandırdım diye hani böyle çok şey istiyormuşum gibi oldu ama kusura bakma

    YanıtlaSil
  8. Seni çok iyi anlıyorum, sana bir fikir o zaman. Dün eşim bu akşam ne var yemekte ne yapalım dedi, ben de hiç bir şey yok dışarda yiyelim dedim:)

    YanıtlaSil
  9. fadiş sen beni güldürdün allahta seni güldürsün,walla iyi fikir inanki hiç aklıma gelmedi o derse gideriz ben daha hiç hadi yemeğe gidelim demedim arada bir kaçamak yapmak lazım haklısın

    YanıtlaSil
  10. İş güç derken hazır cevap olmayı da unuttuk be şekerim. Kendimize o kadar çok yükleniyoruz ki farkına varamıyoruz sonra bir bakmışız bitap düşmüşüz.

    YanıtlaSil
  11. fadiş sorma canım ya öyle ihmal ediyorum ki kendimi ben bile bazen şaşırıyorum ve dönüp baktığım zaman çok içime koyuyor çok dertliyim bu konuda çoook

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin