20 Mart 2009 Cuma

incili küpeler...

buda yeni yaptığım küpelerden biri... tellerle yaptım

9 yorum:

  1. çok şık olmuş cnım eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. gayet ciddiyim20 Mart 2009 19:19

    teşekkür ederim pelincim beğenmene sevindim

    YanıtlaSil
  3. canım, dünden beri yeni açtım bilgisayarı. önce maile baktım sonra bloguna geldim :) yeni fotolar varsa denediğin heyecanla bekliyorum :) iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  4. merhaba arkadaşım
    bloglara yolculuk etkinliğimde
    bugün senin bloğuda tanıtıyorum.
    Kolaylıklar dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. gayet ciddiyim24 Mart 2009 14:12

    çok teşekkür ederim orguknıtcim yolculuğunu ilgiyle takip ediyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Sana yardım etmek isterim canım. Blogspot şablonu hiç yapmadım. Ama arkaplan ve banner uygulaması yapılabilir. Blogspot olduğu için zaten hata vermiş.. Neyse. İstersen bana cevap yaz arkaplan ve banner uygulayalım. Çok güzel bir site biliyorum..

    YanıtlaSil
  7. gayet ciddiyim27 Mart 2009 23:20

    olur valla, siz ne zaman uygun olursanız hemen uygulayalım...tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. merhabalar. Şimdi size bir link vereceğim. Orda blogspot arkaplan ve bannerler var. sizin için çok güzel ve uygun olanlarda var. Ancak size nasıl tarif edeceğim bilmiyorum. Yapabilecekmisiniz. Aşağıdaki linke bakın lütfen kadın harikalar yaratmış Sonra sını konuşalım olurmu canım...
    http://alliebrownslayouts.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    ellerine sağlık çok şıklar...peki o inciler kaymıyormu?ilk o geldi aklıma?sabitlemek için yapıştırıcı filan kullandınmı?
    kolay gelsin..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin