3 Ekim 2013 Perşembe

işte geldim burdayım

blogger nedense pek düzenli kullanamıyorum evet suçluyum çünkü ben bir tembelim....

bu ara birazda kaçağım...

yaklaşık 1.5 aydır c.pınarın kasvetinden uzakta,dalamanda kafa dinliyorum

halimden ve hayatımdan memnunum... 

ama buraları yok saymak olmuyor...

nasıl bir bağımlılık yapıyorsun be blogger... ama yinede seviyorum seniii :)

iyi varsın iyiki varsınız...



görmenizi istediğim resimlerden bir tanesidir bu instagramdada paylaşmıştım

bu minik şekerleri... görümcemin doğumu için aldığı şekerler... ben bayıldım...ve daha önce hiç görmemiştim

görenler bilenler cehaletimi mazur görün efenim...ama görmeyenler için fikir olsun... 

fiyat bilgisi olarakta 20 tanesi 12 tl 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin