14 Eylül 2012 Cuma

bazen ben...ben....ben...



şu kumaşların güzelliğine bakarmısınız....



bende böyle kumaşlar istiyorum...

ayrıca çok rica ediyorum istanbuldakilere

yaşadığınız yerin kıymetini bilin

yani burda bizde varız bir kumaş yüzüne hasret,hobisinden vazgeçmiş bi çareyiz...ağlıcam şimdi yaaa

bende çarşı pazar gezip toplasam kumaşımı kurdelemi otursam diksem de diksem 

valla şanslısınız insan şöyle bir dışarı çıksa dahi rahatlar...

öyle depresif takılanlar var ya burdan uçup yanınıza gelesim, ağız burun girişesim var deeeermişim

şaka şaka :)

şaka bir yanada bacılar yaşadığınız yerin kıymetini bilin böylesi gerçekten çok zor bloglarınıza gelince karın ağrısından bir hafta uyuyamıyorum haberiniz olsun


ha bu arada postumun başlığını tamamlayım...

bazen ben böyle saçma başlıklar yazarım postla alakasız...:)

2 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum....büyük şehirlere gidince almaya çalışıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller cidden, dikişten anlamasam da ben de isterdim bir köşede böyle kumaşlarım olsun:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin