27 Ağustos 2012 Pazartesi

seramik boyama

herkese merhaba.....


 ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma yaptıklarımı paylaşmak geldi....

bunları yaklaşık 1 ay önce tatil dönüşü demek daha mantıklı olur heralde arkadaşım konyadan getirdi...

(bu arada oğluşumun son halide çıkmış kenardan....)



hepsi hamdı,yani boyanmamış düz bir şekilde, bembeyaz...veeeeeeeeeeeeeeeee ta taaaaaaaaaa ben boyadım:) evim konsepti deeeeermişim kahve tonları yani gözünüzün alabildiği yer kahve ve tonları bacım biz karı koca içimiz geçmiş,ölmüşüz de ağlayanımız yok....
(bide çocuk küçük olunca mecburen koyu tonlar kirimiz belli olmasın)

her neyse bacılar,bende dedim bari bunları beyaza boyayam da evimin rengi acık açılsın,inci beyazı kullandım tabi arkadaşcım saolsun malzemeleri gelirken aldı geldi,yok buralarda nerden bulacan

maksat zaman geçsin....

ama hoş oldu beğendim valla...yani bende iş varmış becerebiliyormuşum ...



bu narlarla başlamıştım seramik işine...

bu aralar moda ya, ben niye eksik kalayım dedim getirttim ama bende ki şans tabi yine hemen ceee dedi boya işi bittikten sonra verniklerken sprey vernik bitti bunlarda böylee kalıverdi yarım yamalak....

dikkat ederseniz sadece ortadaki vernikli diğerleri mat...:)

amaaaan ne yapayım böyle kalsınlar alırız elbet bir vernik medeniyete gidince dedim ve kullanmaya başladım bile....

e benden bu  kadar,görüşürüz sevgiyle kalın....

4 yorum:

  1. super olmus arkadasım.cok begendım ben.

    YanıtlaSil
  2. dolunayım canım arkadaşım bende beğendim valla :)

    YanıtlaSil
  3. artık gercek adımla yazyom bacım ;)

    YanıtlaSil
  4. seramikler de çok hoşmuş renkleri de çok güzel olmuş ellerine sağlık şıkır şıkır...
    narlarında hoş olmuş ama yerinde olsam başka renge boyardım. siyah biblolarımı silmekten bana illah geldiği için öyle söylüyorum :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin