23 Kasım 2011 Çarşamba

internet alış-verişi...

bu aralar pek moda olan internet alış-verişi çılğınlığına sonunda bende dahil oldum...

iyi mi oldu yoksa kötü mü orası ayrı bir tartışma konusudur...

ama şikayetçiyimmm...

bayramdan önce clubbondan alışveriş yapmıştım üstelik sadece bende değil yan komşumu da kafalayıp onada yaptırdım tek siparişte birleştirip aldık ürünleri...

hala ortada siparişle ilgili ne msj var ne ileti ne haber....sizin de başınıza geliyormu yada geldimi

acaba güvenilir değilmi diye kurup duruyorum şimdi kafamda...

bu konu ile ilgili düşüncelerinizi paylaşın benimle emi.....

bekliyorum hemde merakla....

3 yorum:

  1. canım bende netten alışveriş yapıyorum ama bazen gecikmeler oluyor ,gerçi clubboon dan hiç yapmadım ama,gelir bence

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde teknoloji ürünlerinden alışveriş yapıyorum. Yani kıyafet ayakkabı falan almam, kendim görmeliyim mutlaka. O alışverişlerimi yapmadan da mutlaka telefon açıp sorarım kaç günde gelecek falan diye, bi ön yoklama çekerim:) Hiç sorun yaşamadım. En geç 2 günde de elimde olur. Sen de aldığın yeri bi ara istersen canım.

    YanıtlaSil
  3. otuzundan sonra vanımcım haklısın oluyordur mutlaka ama bundan hiç ses seda yok yaaa

    baharcım haklısın bencede aramak en mantıklısı

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin