2 Mayıs 2011 Pazartesi

akşam sefası


öncelikle yorum bırakan herkese teşekkürler nerden başlasam bilmiyorum,akşam üstü balık tutmaya gittik ne alaka demeyin sakın babamız internetten balık tutmak için yapılmış silikon balıklardan almış adı her neyse işte onlardan denemek için dalaman çayının kenarına gittik...tutabildik mi hayır....

gezdiğimiz yanımıza kar kaldı...


güneş tam batmak üzereyken 1-2 karede dondurdum mutlu anları


ve işte evimizin paşası,hayatımızın tatlı molası...


gittiğimiz her yere yürütecimizide götürmeye çalışıyoruz,çünkü çok ağırlaştık anne yada baba kucağında biraz taşıdığında sabaha kadar uyuyamıyor:)


işte en güzeli bu bence

işte benim yaşanılası 2 tatlı varlığım.

mutlu pazartesiler herkese

1 yorum:

  1. 'hayatımızın tatlı molası' ne kadar güzel bir ifadedir, çok sevdim...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin