2 Nisan 2011 Cumartesi

şükür kavuşturana


nasıl özlemişim blogumu anlatamam,uzun zamandır gelen giden bloguna yeni bişeyler eklyen arkadaşlarım yoktu bende yazmak istemiyordum ama hergün kontrol ediyordum acaba yeni post yazan arkadaşlarım varmı diye her neyse geride kaldı kötü günler:)

yazacak paylaşacak çok şey birikti yavaş yavaş paylaşıcam artık öncelikle sevgili oğluşumdan bahsetmek istiyorum,furkan mert her geçen gün biraz daha büyüyor her ne kadar bu hıza anlam veremesemde resimlerden anlaşılıyor vakit ne kadarda hızlı geçiyor....

11, ayımızda olmamıza rağmen hala dişimiz yok:)) ama yaramazlıkta fazlasıyla öndeyiz elimiz ayağımız kıpır kıpır,her yemek anne ve babanın burnundan başarıyla getiriliyor ama en güzel şey uykumuz düzene girdi(nazar değmesin....)ağzımız dolu laf hele 2 gündür tamamen kendimizi kaybetmiş durumda hiç durmadan konuşuyoruz şarkılara bile eşlik ediyoruz...

çocuk büyütmek,yeni hayatı şekillendirmek ne kadar zor olsa da en güzeli bunlara tanıklık edip ilk öğrenilenlere şahit olmak...

hele o sokulmalar yok mu insanın canını çıkarıp avuçlarına bırakası geliyor o kadar yani:)


resimdeki bu anlamsız şeyde ne demeyin sakın o benim 2 yıl önce bin bir emek verip tüylü iple ördüğüm banyo paspaslarından eski evimde takımım vardı ve bunu kullanma fırsatı bulamadım ama burda her yer boylu boyunca açık ve beton:(bende yatak odamda değerlendirdim bunu....
yeşil aşkı burda da doruklardan el sallıyor yine nedense çok sever oldum son yıllarda yeşili artık mutfağa ne alsam illaki yeşil oluyor:)

neyse ben kaçar paşa uyandı yemek vakti en kısa zamanda yeni postlarla görüşürüz blogcum

3 yorum:

  1. güle güle büyüt ratatoulecim, sağlıkla mutlulukla başarılarla dolu upuzun bir ömrü olsun.Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Tatlıyı beğenmene çok sevindim.Afiyet olsun.
    Allah bağışlasın.Oğluşunu benim için öp.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. gayet ciddiyim6 Nisan 2011 10:22

    noblessecim teşekkür ederim canım bu arada bloguna geldim çok güzel bir blogun var paylaşımlar için ellerine sağlık canım...yine beklerim

    hayat cafecim canım demek istiyorum müsadenle sana çünkü çok güzel bişey yapmışsın kime tattırdıysam herkes çok beğendi bende gururla senin blogundan aldığımı söylüyorum makinam olmadığı için bu aralar fotoğraf koyamıyorum ama paylaşıcam yaptığımıda, çok güzeldi ellerine sağlık canım...öptüm oğluşu sevgiyle kal

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin