18 Mart 2010 Perşembe

tüllü taç....


uzun zaman önce yaptığım ama yine yayınlamaya fırsat bulamadığım taçlardan

duruşu şık bi model oldu,seviyorum kurdelelerle oynamayı ama bakalım doğumdan sonra bebiş ne kadar izin verecek...



bu arada 27 hafta 5 günlük oldu doğumada az kaldı,yavaş yavaş hazırlık yapıyoruz tatlı heyacanlar,içinizde bi canlı tekmelerle ben burdayım diyor,acaba kime benzeyecek babayamı,bana mı?
çok merak ediyorum valla,inşallah çok ağlayan mız mız bebeklerden olmaz(böyle diyorum ya kesin öyle olur) hayırlısı olsun artık atsan atılmaz satsan satılmaz hesabı:))

herkese kucak dolusu sevgiler yolluyorum

bu arada taçları yada blogumdaki herhangi bir ürünü beğenen olursa keyifle sipariş alınır...

hoşçakalın...

1 yorum:

  1. canım öncelikle hayırlı cumalar...yaptığın taç çok hoş olmuş ellerine saglık.bebbeğinde hayırlı olsun inşallah..elbet biraz sana biraz eşine benzeyecek..(bize benzeyemeyeceğine göre...hehe)saglıklı sıhhatli bebek olsunda,,bebeği ile bu tarz işleri yapan çok anne var.umarım sende bizden kopmazsın..
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin