14 Aralık 2009 Pazartesi

boncuklu abajur

öncelikle herkese merhaba

uzun zamandır yaptıklarımı ekleyemiyorum malum ortam değişikliği bazı aksaklıklara neden olabiliyor... resimde gördüğünüz son zamanlarda yaptığım eserlerden biridir...:)



boncuklu abajurum her ne kadar ben ona abajur desemde ve o her ne kadar abajur gibi görünsede aslında bir mumluktur



gördüğünüz gibi değişk bi şey oldu ben şahsen beğendim umarım sizde beğenirsiniz....





bol resim koymaya çalıştım ki yakından ve farklı açıdan görünebilsin




yapım gayet basit ve şık...





umarım beğenirsiniz ....

6 yorum:

  1. Eline sağlık arkadaşımm... Bebek için bişeyler yokmu :) Sen boş durmazsınnnn eminim:)

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş elinize sağlık

    isme özel çocuk kitapları :
    http://dombilikitap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş,güle güle kullan,değişik bir fikir,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. DEGISIK FIKIR OLMUS BIZLEREDE CANIM.GULE GULE KULLAN.

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin sefalar getirdin:)
    canım şıkır şıkır olmuş çok beğendim eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. gayet ciddiyim23 Aralık 2009 21:30

    jeliboncuk,
    canım benim olmazmı en kısa zamanda onları yayınlıcam ama bu aralar net problemim var eve internet henüz bağlatamadık sorun yaşıyoruz ama en kısa zamanda hallolucak...



    -----------------------------------

    knittedtoys,
    teşekkür ederim

    -----------------------------------
    neri,

    çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

    -----------------------------------

    dolunaycım,
    canım hoşgeldin epeydir görüşemiyoruz sseninle beğenmene sevindim müjdeli haberinede çok mutlu oldum

    -----------------------------------

    selma ablacım,

    hoşbulduk inan herkesi çok özledim ara sıra çok sevdiğim arkadaşlarımın bloglarına tek tek bakıyorum vakit kısıtlı olduğu için yorum tyapamıyorum haliyle sakın sizleri unuttuğumu sanmayın

    ben buralardayım yorum yapan herkesede çok teşekkürler....

    sevgiler herkese....

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemlidir, lütfen yorum yapmadan geçmeyin